ARPEGE - GRUP S.R.L.

Cabinet Individual Contabilitate Bragadiru reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre ARPEGE - GRUP S.R.L. - Cabinet Individual Contabilitate Bragadiru.


  Sunteti nemultumit de contabilul dumneavoastra?
  Nu aveti pe cine sa consultati in problemele cu care va confruntati in derularea businessului?
  Doriti sa reduceti costurile firmei dvs, externalizand departamentul financiar-contabil si resurse umane?
  Cabinetul Arpege Grup, Cristiana Toba - Expert Contabil, societate de contabilitate, expertiza, contabila si resurse umane s-a infiintat in anul 2002.
  Inca de la infiintare scopul declarat al echipei noastre a fost: acordarea asistentei de specialitate pe domeniile prezentate anterior, in concordanta nu necesitatile specifice ale fiecarui client. echipa este formata din cinci membri, experti contabili, economisti si contabili, ingineri
  Ne adresam in principal clientilor mici si mijlocii, oferind prin diverse colaborari, servicii atat de evidenta contabila, expertiza si "pay roll" dar si servicii juridice, evaluari diverse, consultanta si servicii de protectia muncii.
  Cunoscand realitatea actuala, micii intreprinzatori au nevoie de diverse servicii conexe contabilitatii, si nu-si pot permite angajarea unui avocat, a unui evaluator sau consultant, noi venim in intampinare, oferind asistenta specializata si in aceste domenii.

Servicii

  Cabinetul Arpege Grup, Cristiana Toba - Expert Contabil, membru al Corpului Expertilor Contabili si a Contabililor Autorizati din Romania, prin personalul specializat de care dispune, poate oferi urmatoarele servicii:

  • Expertiza contabila pentru proiecte europene si POS DRU.
  • Conducerea contabilitatii financiare complete in baza documentelor primare puse la dispozitie de beneficiarul nostru.
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale si anuale.
  • Intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale (bilant).
  • Consiliere pe probleme de organizare si conducere a activitatii financiar contabile si resurse umane.
  • Intocmirea, depunera documentatiei privind spalarea banilor.
  • Legatura si reprezentarea in fata autoritatilor fiscale si a organelor de control pe domeniul financiar contabil si resurse umane.
  • Intomirea documentatiei necesare activitatii de resurse umane – contracte de munca, acte aditionale la contractele de munca, emiterea deciziilor interne privind activitatea de resurse umane.
  • Intocmirea documentelor de plata a drepturilor banesti ale salariatilor/colaboratorilor, in baza documentelor primare (pontaj) prezentate de beneficiar.
  • Intocmirea, depunerea declaratiilor legate de plata drepturilor banesti.
  • Transmiterea datelor prin programul REVISAL.
  • Efectuarea platilor sumelor nete rezultate din calculul drepturilor banesti, a contributiilor sociale legate de acestea.
  • La solicitarea beneficiarului, efectuarea platilor curente in conditiile conventiei e-banking.
  • Consiliere si “business coach-ing”.
  • Intocmirea lucrarilor de audit financiar.
  • Intocmirea de expertize extrajudiciare.
  • Intocmirea si implementarea politicilor si procedurilor contabile.

    Este de la sine inteles ca in functie de necesitatile dumneavoastra ca beneficiari, evantaiul serviciilor prestate se poate diversifica.
    Agreem o perioada de acomodare reciproca de 2-3 luni dupa care se negociaza tariful final.

Galerie foto